Uitvoeringsprogramma Toeristische Mobiliteit
Van toeristische mobiliteit naar beleving
Van toeristische mobiliteit naar beleving
In opdracht van Impuls heeft Ademas in maart 2017 een Uitvoeringsprogramma Toeristische Mobiliteit opgesteld in navolging van het Business plan Toeristisch Vervoer 2.0. Binnen het uitvoeringsprogramma staat de gast en zijn/ haar klantreis centraal. Daarbij is gekeken hoe de klantreis gezien vanuit toeristische mobiliteit er nu uit ziet en op welke manier er een optimale klantreis, dus een unieke beleving ervaren wordt door de gast. Er worden diverse activiteiten in gang gezet op de klantreis te optimaliseren. Zoals bijvoorbeeld in kaart brengen hoe de gast zich in Zeeland verplaatst en inzichtelijk maken waar de gast behoefte aan heeft op het gebied van toeristische mobiliteit. Daar gaat het project Datasciences vervoerstromen Zeeland over.
Wilt u meer weten over wat ik voor uw organisatie kan betekenen? Ik sta u graag te woord.